≡ Menu
justin bieber billboard awards arrival interviews

Justin Bieber confirms he’s still with Selena Gomez

See people? They didn’t break up.

justin bieber and selena gomez 2012 june, are selena gomez and justin bieber still dating june 2012, justin Bieber may 23 2012, Justin bieber may 22 2012, justin bieber and selena gomez july 22 2012, justin bieber and selena gomez july 24 2012, justin bieber and selena gomez may 22 2012, selena gomez and justin bieber on ellen together 2012, justin bieber and selena gomez 24 may 2012, selena gomez 22 may 2012,

59 comments… add one

  • Clarie May 21, 2012, 6:55 PM

    Can’t find a fuck to give to save my life. Oops

    • kirstie May 22, 2012, 4:10 PM

      this ^^ comment makes no sence, loser.
      what you mean is, i don’t give a fuck to save my life.

      but it make me lmao. lol

      • kirstie May 26, 2012, 12:17 PM

        made*

      • joanne June 22, 2012, 1:13 PM

        what the hell is wrong with you a dome ass to

        • ASHLYN October 3, 2012, 6:41 PM

          what is wrong with yhu

      • Anonymous December 4, 2012, 2:32 PM

        stop talking and lets talk about jb

        • Anonymous December 4, 2012, 2:34 PM

          i mean he is still with selena like i am finally happy

        • debby December 4, 2012, 2:38 PM

          justin bieber is so sexy and i support him all the way!!!!

        • tanisha May 24, 2013, 5:59 AM

          well does this mean they r here still together ??????oh no!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!but if the huys happy then nio probs!

    • joanne June 22, 2012, 1:10 PM

      what the fuck wrong with you cheak dome ass

    • joanne June 22, 2012, 1:16 PM

      what wrong with you dome ass

  • Sabrina May 21, 2012, 6:55 PM

    Whatever his decision is anyway, I would support him 100 percent! I personally like them together & I think it’s great that Justin still has someone that he can call his girlfriend even with his life style. <3

    • david b conway May 25, 2012, 1:06 AM

      hi it,s me david conway i just what to say hi , love david conway

      • david b conway May 25, 2012, 1:09 AM

        im going to be 50 year,s of age next month of june 7 th , love david b conway

    • joanne June 22, 2012, 1:19 PM

      you so right i like you sabrina here my number 9548251587 you will be my friend call me rember 9548251587

    • Anonymous December 4, 2012, 2:36 PM

      i know right

  • herpderp May 21, 2012, 7:09 PM

    he never said they didnt break up! XD haha trolololololol

    • Clarie May 21, 2012, 7:15 PM

      Exactly either way it’s gonna happen eventually so. Lol

      • Graci June 13, 2012, 12:04 PM

        no its not

        • Kidrauhll September 1, 2012, 3:17 PM

          yes it is lol. don’t be so ignorant :)

    • Dee May 24, 2012, 5:52 PM

      Lady: How is your beautiful GIRlFRIEND selena?
      Justin; Oh, she’s over seas right now.

      LISTEN SOMETIMES!

    • joanne June 22, 2012, 1:21 PM

      you crazy i like that here my number (954)-825-1587

  • gabb May 21, 2012, 7:19 PM

    he never say they were together, he just say were she was…

    • Dee May 24, 2012, 5:51 PM

      Lady: How is your beautiful GIRlFRIEND selena?
      Justin; Oh, she’s over seas right now…

    • Alisha x-x July 8, 2012, 7:24 AM

      Lady-How is your beatiful GIRLFRIEND

      Justin-Oh,she’s over seas right now…

      see its say girlfriend dumb arse

  • Roxanne May 21, 2012, 7:36 PM

    Yeah, I was about to say … He didn’t confirm that they were still together lol. But I think they are still together.

    • kirstie May 22, 2012, 4:13 PM

      true , but he did agree with the woman when she said she misses selena he said yeah

    • Dee May 24, 2012, 5:50 PM

      Lady: How is your beautiful GIRlFRIEND selena?
      Justin; Oh, she’s over seas right now..

  • gloria May 21, 2012, 8:19 PM

    Yay!!!!!!! I’m so happy!!!!!!! I love them together

  • essie j May 22, 2012, 2:49 AM

    i wish she never come back

  • JS belieber May 22, 2012, 3:16 AM

    omb…. just leave them i think…

  • Anonymous May 22, 2012, 4:07 AM

    He never said that. I mean come on, he wouldn’t just blurt out in an interview that it was over. He would just act like nothing ever happened.

    • Dee May 24, 2012, 5:50 PM

      Lady: How is your beautiful GIRlFRIEND selena?
      Justin; Oh, she’s over seas right now.

    • anonymous 2.0 September 1, 2012, 3:20 PM

      lol, you’re the only one who gets it. that’s exactly my opinion =P i’m with you.

  • Lovebug May 22, 2012, 5:22 AM

    I love how she says”we miss her” he just says “i know” he could’ve said “me too” but yeah, he never said they didn’t break up. Knowing justin, he probably didn’t wanna be rude and not answer

    • Dee May 24, 2012, 5:49 PM

      Lady: How is your beautiful GIRlFRIEND selena?
      Justin; Oh, she’s over seas right now.

  • Anonymous May 22, 2012, 6:40 AM

    u guys are RACHET AS FUCK.

  • Anonymous May 22, 2012, 9:24 AM

    You guys are all dumb. You dont like people in your business. so why are you putting your dumb opinions in whats not even your life. LMFAO. Raaaaaachet asses

    • Alisha x-x July 8, 2012, 7:27 AM

      shut your mouth tryin to get rude im trying to tell em to keep out ov der relashionhip

  • SONIA KHALID :-) May 22, 2012, 3:16 PM

    LOOKING SOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO HOT :)

  • adri May 22, 2012, 6:52 PM

    damn. i just want justin to be single on the believe tour. or be more secrtive about this relationship. it’s like everyone makes such a big deal about jelena. even justin himself. he calls her during an interview, he says he writes 100 songs for her, it’s annoying for us.

    • ;) May 25, 2012, 4:26 PM

      You’re just a jealous bitch.

  • Aydan May 22, 2012, 11:23 PM

    SENI SEVIREM JUSTINNNNNN!!!
    I LOVE YOUUU JUSTINNNNN!!!

  • naomi May 23, 2012, 2:37 AM

    i love justin love love

  • naomi May 23, 2012, 2:39 AM

    justin bieber is cool .love love love love love

    • Alisha x-x July 8, 2012, 7:30 AM

      JUSTIN BIEBER ILOVEYOU LIKE SOOOOOOOOOOOOO MUCHHHHH LOOOOVVVVVEEEE YOUUUU IM CRRRRRRRRRRRRRRAAAAAAAAAAAAAAZZZZZZZZZZZZZZZYYYYYYYYY FFFFFFORRRRRRRRRRR UUUUUUUUUUU XXXOOOOOOXXXXXXOOOO

      xxxxxxXXXXXXXXXXxxxxxxxxxxxxXXXXXXXXxxxxXXXXXXxxxXx

  • Dee May 24, 2012, 5:48 PM

    you guys are dumb,listen!!!! the lady said: How is your beautiful GIRLFRIEND selena, Justin replied with: Oh she’s over seas.

  • Anonymous May 27, 2012, 2:21 AM

    The interviewer called selena accessory. Wtf she’s not jewelry, that was very rude of her.

    • Someone June 13, 2012, 8:29 AM

      I know right!

      Love you Justin

  • selenator2216 May 27, 2012, 7:20 PM

    i love how selena and justin are always together

  • Alina June 22, 2012, 3:39 PM

    Wtf is wrong with all you people ? I myself support Justin and Selena 100 percent. So all you guys hating are straight up fuckin stupid . :| nough said

  • pierce June 30, 2012, 11:56 AM

    hey Justin, this is a guy in the army who is over seas who is a belieber and i would like to put out that i get made fun of for being a fan of u but i just wanted to say i support you and i will be a fan forever!

  • Alisha x-x July 8, 2012, 7:32 AM

    I LOVE YOU JUSTIN I WILL BE A SEXAY FAN FOREVA

  • Anonymous July 9, 2012, 7:43 PM

    Its his business about him and Selena and if they broke and he wanted people to know then he would say it and if they are still together and he wanted ppl to know then he would say that too
    I love u Justin! And i know u like a private life!!

  • meeee July 14, 2012, 3:02 AM

    i love this 2

  • Hannah July 16, 2012, 11:43 AM

    yall are all idiots get a life and leave them alone

  • kylie August 25, 2012, 7:43 AM

    are you crazy if you break up with her again dont get back together keep in mind im just 9 so just never mind

  • Jaylah November 20, 2012, 11:56 AM

    Its your decision Justin,i will support you either way :) I love you!!! #Beliebers

  • Destiny-Belieber December 20, 2012, 4:23 PM

    Justin bieber your awesome and your hot haha :D And you have a beautiful girlfriend, Selena Gomez and im allways going to be there for u no matter what anybody says and your girlfriend Selena and bro.. i love u justin your awesome im allways going to be yur fan forever :) * Pretty Girl Swagg*-Belieber forever!

Leave a Comment