≡ Menu
wet_sexy_justin_bieber_2010_shirtless_kim_kardashian-2

Wet and Sexy Justin Bieber. Oh so hot!

wet sexy justin bieber 2010 shirtless kim kardashian 2 Wet and Sexy Justin Bieber. Oh so hot! 2011
wet sexy justin bieber 2010 shirtless kim kardashian 1 Wet and Sexy Justin Bieber. Oh so hot! 2011
Do you think Justin can pull off the wet look or what?
justin bieber wet boxers, hot pics of justin bieber, Justin Biebers batmobile, justin bieber wet underwear, justin bieber in wet boxers, justin bieber wet bulge, pitchers of justin bieber, سكس جاستن بيبر, hot pictures of justin bieber with his shirt off, джастин бибер 2012, justin bieber hot pics with his shirt off,

59 comments… add one

  • cry June 14, 2010, 6:34 PM

    ok look at hte picture on the right at the bottom
    youll see bieber butt

  • Anonymous June 14, 2010, 7:14 PM

    he pulls off the wet look very well. and yes i see his butt lol

    • nice January 26, 2013, 8:02 PM

      omg hes hotttttttttttttttttttttttttttttt back up ladies hes mine

  • zarah June 15, 2010, 3:29 AM

    …he is smokin!!…woah!!…im sweating!!lol~!!!…don't even care about kim!…she is nobody!!…not even a threat!!…i think jb knows his statistics of popularity wud go down the drain if he started going out with sum1…

    • nice January 26, 2013, 8:04 PM

      oh no hes mine girl

  • Anonymous June 15, 2010, 1:39 PM

    damnnnn he is so sexy<3 he can take his shirt off too while he's at it ;) i love you Justinnnn<3

    • hotty January 26, 2013, 8:07 PM

      he even looks sexy with glasses why is he so cute

  • Anonymous July 1, 2010, 4:52 PM

    omg i canot belive his but is huge damn my man got it goin on sooo sexy and kim is sooo far away from being a threat. LOVE U JUSTin see u in 2days :)

  • Anonymous July 1, 2010, 4:52 PM

    omg i canot belive his but is huge damn my man got it goin on sooo sexy and kim is sooo far away from being a threat. LOVE U JUSTin see u in 2days :)

    • hotty January 26, 2013, 8:09 PM

      y u cheeking him out

  • JustinFucker September 15, 2010, 10:21 PM

    I hope Justin doesn't wear any clothes..
    And nothing is closed his body..
    I want someone take a picture when he is in the bathroom and shirtless..
    Hahahahaha

    • hotty January 26, 2013, 8:10 PM

      nice one

  • JustinFucker September 15, 2010, 10:21 PM

    I hope Justin doesn't wear any clothes..
    And nothing is closed his body..
    I want someone take a picture when he is in the bathroom and shirtless..
    Hahahahaha

  • Anonymous September 19, 2010, 5:23 AM

    no he cant pull off "the wet look"! -vomit- dis website is sick!!! the person who runs this website is a freakin stalker!!!

    • stupidjustin July 4, 2011, 2:59 PM

      You r right. In my school everbody hates justin

      • gianna-leigh swinton November 16, 2011, 1:09 PM

        O-O ….GET…OF…THIS…WEB…SITE…NOW!!!! DX< GRRRR

        • hotty January 26, 2013, 8:14 PM

          go girl

    • hotty January 26, 2013, 8:11 PM

      bequiet im a beliver

  • Anonymous September 19, 2010, 5:23 AM

    no he cant pull off "the wet look"! -vomit- dis website is sick!!! the person who runs this website is a freakin stalker!!!

    • Anonymous December 4, 2011, 8:23 PM

      if you don’t like justin bieber, than why are you even here?

      • hotty January 26, 2013, 8:13 PM

        youre school suck

  • Anonymous September 27, 2010, 9:38 PM

    haa wow i've never done this before haa well justin bieber is so hot lol but im not like one of the crazy fans who screams and freaks out over seeing him i mean its stupid he just like every one else but sexier and wow idk this boy is damn sexy lol but yeah why do people have to freak out over him hes just a person and i think he should come to spokane lol that would be amazing!! haa

    – Love, Carolynn

  • Anonymous October 7, 2010, 8:44 PM

    Yes he can pull it off! because he is so HOT!

  • VIMERLIS October 8, 2010, 1:31 PM

    OMG!!!!HE'S LIKE SOOOO HOT AND CUTE AT THE SAME TIME!!!!?!?!?(OMG)

    • Anonymous February 9, 2012, 7:54 AM

      he sooooooo fine i want to hump hiim

  • Anonymous October 9, 2010, 6:38 AM

    HIS SO SEXYYYY, WANNA FUCK WITH HIM AWW GOSSHH

    • Anonymous May 22, 2011, 3:58 PM

      damn bitch thats uncalled for

  • Anonymous October 12, 2010, 8:39 AM

    he looks even sexier when he's wet. lol i am so glad that i cant see kim k in that picture. or else, she'll ruin the picture!

  • Mlilmama124 October 14, 2010, 7:51 AM

    Justin Bieber is a hot boy for those girl that he went out with….????

  • lil bieb October 15, 2010, 9:30 PM

    justin bieber is so hot!!!! <3

  • Anonymous October 16, 2010, 11:21 PM

    am i the only person that notices the drool coming out of Justin's mouth in the first pic???

  • Anonymous October 22, 2010, 5:15 AM

    Justin Bieber is soo Freakin Hot!!! My friends think I hate u but I love u…Mwaaahhhh I live nxt door 2 u Justin…Wanna have sex?

  • Anonymous October 22, 2010, 1:04 PM

    soooo hot ♥

  • Anonymous October 23, 2010, 1:35 PM

    justin bieber is so mine because i am his girlfriend

  • Narah October 24, 2010, 11:07 AM

    i likke so love justin bieber likke, who doesn't haha <3

  • Anonymous October 29, 2010, 4:34 PM

    He is SOOOOOO SMEXI i could just makeout with him all day
    lol seriously though!!!

  • James October 30, 2010, 2:11 AM

    Like It!

  • elena and shenay May 10, 2011, 5:44 PM

    hi justin fucker

    • elena and shenay May 10, 2011, 5:45 PM

      what you doing man sexy

  • stacia May 17, 2011, 6:05 AM

    iiiiiiiiiiiiiiiiiii lllllllllllloooooooooovvvvvvvvveeeeeeeee jjjjjjjjjuuuuuuuuusssssstttttttiiiiiiiiinnnnnnnnn bbbbbbbbiiiiiiieeeeeeebbbbbbbeeeeeeerrrrrrr hhhhhhheeeeeee iiiiiiiisssssss ssssssssoooooooooo cccccccccccuuuuuuuuuttttttttteeeeeeeeeeee iiiiiiiiiii wwwwwwwwwwoooooooooouuuuuuuuullllllllllllldddddddd mmmmmmmmmmaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrryyyyyyyyyyyyy hhhhhhhhiiiiiiiiiiiiimmmmmmmmmm

  • paigeGoff June 17, 2011, 3:48 PM

    I LOVE YOU JUSTIN BIEBER U ARE THE SEXYET BOY ON EARTH HOTTTTTTTTTT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • aug,3 20011 August 3, 2011, 12:32 PM

    (:HEYY Justin I LOVE YUH && YOUR MUIC!:)

  • aug,3 20011 August 3, 2011, 12:35 PM

    HEY justin beber i love :~}

  • سجاد October 20, 2011, 10:17 AM

    ilove you justin

  • Anonymous November 16, 2011, 12:55 PM

    justin ur soo fuckin hottt…wanna fuck me ?? haha lolz love you mwuahh

    • Anonymous November 16, 2011, 12:58 PM

      sure i’ll fuck you girll- jbeebs

    • shanonda June 10, 2012, 5:42 PM

      He would love to fuck you.

  • Anonymous November 16, 2011, 12:56 PM

    i hope i see justin not wearing any clothes…and i could legit just make out with justin all day

  • Sonny December 15, 2011, 8:31 PM

    WHY IS IS ASS SO FREAKING BIG?!?!?! I LOVE THAT BUBBLE BUTT!!!!!!!

    • alexus December 23, 2011, 4:03 AM

      i know his ass is so big its like theres bollon where is ass iS!!!!!!! I LOVE THAT BOLLON ASS!!!!!!

  • alexus December 23, 2011, 3:58 AM

    damn he is so sexy why can’t he be like that in his concerts?

  • BIRITTENY AND WHITTENY December 23, 2011, 4:10 AM

    ME AND WHITTENY THINK THAT HE IS SO DAMN SEXY SEXY AND HIS ASS IS SO DAMN HOT!!!!!!!!!!

  • bielibet March 11, 2012, 1:33 AM

    you are the best … you are my heart… you are my life… love

  • hailie May 21, 2012, 7:22 AM

    i love you so so so so so so so so much and i think you are sesy baby lis go out for diner and we will pick out are on dutherts and i hope you no wut that is hote i love you sesy

  • shanonda June 10, 2012, 5:31 PM

    Justin is SO SO SO SO SO SO HOT!!!!!!!!!!!!!

  • shanonda June 10, 2012, 5:36 PM

    Justin is very SEXY when he is in the water and when he wet.you can see right
    through his shirt and that what makes it so SEXY!!!!!!!!!!!!
    I want to marry Justin so so so so so soooooo bad!

  • نكت جاستن December 12, 2012, 6:25 PM

    جاستن لو تيجي عندي انيكك وتمصلي وامص لك ونسوي سكس ووضعيات اح ياحلو وياصاروخ لو تجي عندي انيكك مافي كلام

Leave a Comment